Organisasjon av Jevnaker Rotaryklubb (som plakat i excel-format)

Jevnaker Rotaryklubb har 4 kommitéer. Lederen for hver kommité har samtidig en rolle i Styret.

Administrasjon/medlemskapskommité - ledes av inngående president

Oppgaver: Program, klassifisering, medlemsutvikling, fadderoppgaver, langsiktige planer

Bjørn Kristiansen (leder)

Egil Vildmyren

Torleiv Jonsrud

Arne Wilhelm Arnesen

Anita Korneliussen

Ola Sjølset

Per Ole Rønning

Kommunikasjonskommité - ledes av sekretær

Oppgaver: Referat, frammøtereg., IT / CICOM, PR, Intercity, arkiv

Jens Andreas Dahl (leder)

Åsta Marie Tvedt

Bjørn Kristiansen

Gudbrand Ruud

Service/prosjektkommité - ledes av styremedlem

Oppgaver: Kammeratskap, møteforberedelser, prosjekter, økonomi

Per-Erik Fjeldstad (leder)

Torbjørn Hansen

Frank Wernersen

Anne Elisabeth Ballangrud

Anita Korneliussen

Rotary Foundationkommité - ledes av utgående president

Oppgaver: Ungdomsutveksling, GSE, WCS, TRF, Rotaract, Rotaryprisen, RYLA

Frank Wernersen (leder)

Ole Kristian Tveten

Arne Tvedt

Widar Stepanenko

Leder for vedlikehold av Pilegrimsleden

Egil Vildmyren

Revisor

Gudbrand Ruud

Kasserer

Per Ole Rønning

Forklaringer:

Presidenten skal ikke lede noen kommité, men har møterett i alle kommitéer.

Inngående president skal lede administrasjonskommitéen.

Sekretæren skal lede kommunikasjonskommitéen. Hele kommitéen er ansvarlig for referat og frammøteregistrering. Andre i kommitéen tar seg av dette når sekretæren ikke er til stede.

Styremedlemmet skal lede service/prosjektkommitéen.

Utgående president skal lede Rotary Foundtationkommitéen.

Kassereren skal ikke lede noen kommité, men skal inngå i service/prosjektkommitéen.